با حکم رییس جمهور:

زارع‌پور و خیاطیان عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی شدند

 
 
عیسی زارع‌پور و محمد صادق خیاطیان، اعضای جدید حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی

رئیس‌جمهور با صدور حکمی دو عضو حقیقی هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، سید ابراهیم رئیسی طی حکمی، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- و محمدصادق خیاطیان را به سمت «عضو هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب کرد.

عیسی زارع پور وزیر فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکترای خود را در رشته (مهندسی کامپیوتر – گرایش شبکه‌های رایانه‌ای) از دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا دریافت کرده است.

ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازجمله سوابق وی به شمار می‌رود.

محمدصادق خیاطیان در حال حاضر رئیس مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی است.

خیاطیان دکترای مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی است. وی از سوابق متعدد دیگری ازجمله سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و معاون دفتر امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۴ برخوردار است.

متن حکم انتصاب اعضای جدید حقیقی هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

متن حکم آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر عیسی زارع پور

جناب آقای دکتر محمدصادق خیاطیان

در اجرای بند (۱۰) ماده (۸) اصلاحی اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ هیئت‌وزیران، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «عضو هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و با تشریک‌مساعی سایر اعضای محترم در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش‌بنیان، تدوین برنامه‌های ویژه حمایتی برای حوزه‌های نوآوری و فناوری، بومی‌سازی و تجاری‌سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper