نمایشگاه سبیت استرالیا 2017 از مهترین نمایشگاههای فناوری اطلاعات و ارتباطات 2 تا 4 خردادماه 96 در شهر سیدنی این کشور برگزار می‌شود. نمایشگاه سبیت استرالیا هر ساله زمینه‌ای برای حضور فعالان فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف چون امنیت سایبر، رایانش ابری، داده‌های بزرگ، فناوریهای موبایل، فناوریهای در حال ظهور و... ایجاد می‌کند.

این نمایشگاه که وابسته به نمایشگاه هانوفر آلمان است مهمترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات در استرالیا و اقیانوسیه بوده و از سال 2002 پایه‌گذاری شده است. نمایشگاه سبیت استرالیا 2017 با موضوعات اصلی تکنولوژی موبایل، صنعت، اینترنت، تعامل دیجیتال ـ اجتماعی و امنیت سایری برگزار می‌شود. در کنار برگزاری نمایشگاه، کنفرانسهایی با برنامه‌های جامع و کاربردی به وسیله رهبران فکری و سخنرانان بین‌المللی این صنعت برای ایجاد شبکه‌های کاری موثر نیز ارائه می‌شود.

فناوریهای پهنای باند، تلفن همراه، رایانش ابری، مرکز داده‌ها و زیرساختها، بازاریابی دیجیتال، یادگیری الکترونیکی، تجارت الکترونیک، بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه، چاپ و تصویربرداری، فناوریهای خرده فروشی، جهان امنیت، ارتباطات راه دور، مجازی سازی، voip و راه‌حلهای جهانی فناوری بی‌سیم، سلامت الکترونیک، کسب و کارالکترونیک، مدیریت فرآیند کسب و کار، مدیریت ارتباط با مشتریان از بخشهای اصلی تشکیل دهنده نمایشگاه سبیت 2017 استرالیا است.

بالا بردن فروش با استفاده از متخصصان فناوری، برندسازی، معرفی مستقیم محصولات به بازدیدکنندگان نمایشگاه، برقراری ارتباط با پیشروان صنعت، همکاری با برند معتبر جهانی از جمله دلایل شرکت در این نمایشگاه است.

همچنین شرکت همایش گستران ایماژ نماینده انحصاری ایران در این نمایشگاه سبیت استرالیا 2017 بوده و نسبت به ثبت‌نام آن اقدام می‌کند. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این نمایشگاه می‌توانند به سایت imuzh.com مراجعه کرده یا با شماره 88175232 تماس بگیرند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper