رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:

تعریف رویکرد پژوهشگاه ICT در راستای شبکه ملی اطلاعات

 
 
جلسه شورای مدیران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

رییس پژوهشگاه ICT با اشاره به تکمیل شبکه ملی اطلاعات به عنوان یکی از اصلی ترین سیاست‌های کاری وزیر ارتباطات، گفت: برای کمک به تحقق این سیاست لازم است رویکرد پروژه‌های پژوهشی پژوهشگاه، همراستا با موضوع شبکه ملی اطلاعات تعریف و اجرا شود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وحید یزدانیان، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعریف رویکرد پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، که در جلسه شورای مدیران پژوهشگاه سخن می‌گفت، در خصوص بحث شفافیت و فسادستیزی به عنوان یکی از مهم ترین رویکردهای دولت سیزدهم و وزیر ارتباطات گفت: ضروری است با توجه و حساسیت بیشتری بحث شفافیت و فسادستیزی همچون گذشته که مورد توجه قرار دهیم.

وی تاکید کرد که به حمدالله پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ارزیابی عملکرد به ویژه در خصوص ایجاد شفافیت و مبارزه با مفاسد گامهای خوبی برداشته است.

یزدانیان در بخش دیگر سخنان خود، موضوع اقتصاد دیجیتال را یکی از مهمترین محورهای برنامه های وزارت ارتباطات در دولت جدید عنوان و بر تسریع انجام فعالیت‌های پژوهشی در زمینه تاثیرات متقابل اقتصاد دیجیتال و ICT تاکید کرد.

 
 

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper