طی فراخوانی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اعلام شد:

میزبانی خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه از شرکت‌های خلاق

 
 
خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه از شرکت‌های خلاق

شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق می‌توانند در مرکز مشترک تبادل علم و فناوری ایران و روسیه حضور یابند و بازار محصولات خود را توسعه دهند.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه‌ اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی دعوت کرده است تا برای همکاری بیشتر و استفاده از توانمندی آنها با این مرکز همکاری کنند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در پی انتشار این فراخوان اقدام به جذب شرکت‌های فناور علاقه‌مند به مشارکت با خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه کرده است.

از جمله مزایای حضور در این خانه، انجام خدمات بازاریابی محصولات و خدمات دانش‌بنیان شرکت‌های ایرانی و تجاری سازی آنها در کشور، حمایت از تعریف پروژه‌های مشترک انتقال فناوری با مشارکت شرکت‌ها، دانشجویان و متخصصان روسی، حمایت از حضور شرکت ها و متخصصان ایرانی در نمایشگاه های فناورانه روسیه و غیره است.

خرداد ماه سال ۱۴۰۰ چهارمین خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران پس از چین، کنیا و سوریه در کشور روسیه ایجاد شد. این مرکز خدمات سخت افزاری نظیر «تامین فضای کار اختصاصی و اشتراکی»، «شوروم» و «ارائه خدمات نرم افزاری مانند تحقیقات بازار و بازاریابی به شرکت‌های دانش بنیان و خلاق» به شرکت‌ها ارائه می‌کند و پل ارتباطی است برای فروش محصولات با کیفیت دانش‌بنیان ایران ساخت در بازار روسیه و اوراسیا. این خانه مسیری مطمئن برای توسعه بازار فناوری ایران در دیگر کشورها محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان تا ۱۰ شهریورماه فرصت دارند تا برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کنند و این فرم را تکمیل نموده و به آدرس الکترونیکی ستاد  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال نمایند.

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper