رییس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا:

سامانه شاد باید در کنار آموزش حضوری دانش‌آموزان وجود داشته باشد

 
 
سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا

رئیس جمهور، گفت: سامانه شاد، امکان بسیار خوبی است که باید همچنان در کنار آموزش حضوری دانش‌آموزان وجود داشته باشد و آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی مکمل یکدیگر هستند.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از سیتنا، سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور اسلامی ایران، عصر شنبه ۳۰ مرداد، در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: برای بازگشایی مدارس ضروری است ضمن برنامه‌ریزی برای تداوم آموزش‌های مجازی، وزارت آموزش و پرورش با همکاری وزارت بهداشت و درمان پروتکل‌های بهداشتی لازم برای آموزش‌های حضوری را نیز تدوین کنند تا در صورت تمهید مقدمات لازم، به صورت تدریجی امکان آموزش‌های حضوری نیز فراهم گردد.

وی تأکید کرد: برای آغاز آموزش حضوری دانش‌آموزان لازم است واکسیناسیون کلیه مرتبطان نظام آموزشی در مدارس اعم از معلمان، مدیران، رانندگان سرویس‌های مدارس و والدین دانش‌آموزان نیز به سرعت واکسینه شوند و امکان واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز توسط وزارت بهداشت بررسی گردد.

رئیس‌جمهور درباره بازگشایی مدارس تصریح کرد: باید با زدن واکسن به معلمان،‌ دانش‌آموزان و حتی والدین آنان، زمینه را برای بازگشایی مدارس آماده کرد و در این راستا باید آموزش و پرورش زیرساخت‌های لازم را فراهم سازد و با همکاری وزارت بهداشت و درمان، اصول بهداشتی مربوط به بازگشایی مدارس را تدوین کند.

وی تأکید کرد: سامانه شاد، امکان بسیار خوبی است که باید همچنان در کنار آموزش حضوری دانش‌آموزان وجود داشته باشد و آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی مکمل یکدیگر هستند.

 

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper