مجری تامین برق مراکز استخراج رمزارز:

ماینرها را لو دهید، ۲۰ میلیون تومان پاداش از وزارت نیرو بگیرید

 
 
ماینینگ

مجری تامین برق مراکز استخراج رمزارز گفت: به گزارش‌هایی که منجر به کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز شود، تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش نقدی تعلق می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار به نقل از اکسپورتنا، محمد خدادادی، مجری تامین برق مراکز استخراج رمز ارز گفت: سودجویانی که از دستگاه‌های استخراج رمزارز غیرمجاز جمع آوری شده توسط وزارت نیرو استفاده می‌کردند، روزانه مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از منابع کشور را به غارت می‌بردند.

وی افزود: مطابق قانون، تمامی این افراد متخلف که دستگاه‌های آن‌ها کشف و ضبط شده است، مکلفند نسبت به بازپرداخت یارانه‌های مورد اشاره اقدام نمایند و علاوه بر این، با معرفی به مراجع قضایی توسط وزارت نیرو؛ جرایم سنگین دیگری نیز شامل آن‌ها خواهد شد.

خدادادی در خصوص نحوه معرفی و پاداشی که به گزارش دهندگان افرادی که از ماینرها استفاده می‌کنند، گفت: سه راهکار برای ارائه اطلاعات این مراکز وجود دارد که شامل درج اطلاعات مراکز مورد اشاره در سامانه اینترنتی شرکت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir/samaat، اعلام از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا مراجعه حضوری به واحد حراست شرکت برق محل زندگی خود است.

وی تصریح کرد: اطلاعات و مشخصات هویتی گزارش دهندگان به صورت کاملا محرمانه نزد وزارت نیرو حفظ می‌شود و به گزارش‌هایی که منجر به کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز شود، تا سقف ۲۰ میلیون تومان پاداش نقدی تعلق می‌گیرد.

 

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper