نشست سه جانبه‌ رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، رییس سازمان ملی کارآفرینی و دبیرکل ستاد تخصصی کارافرینان کشور

در برنامه‌‌های کوتاه مدت دولت جدید، ترمیم رفاه در اولویت است یا رشد اقتصادی؟

 
 
داوود ادیب، رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، حسین سلاح‌ورزی، رییس سازمان ملی کارآفرینی و محمد تقی دباغیان، دبیرکل ستاد تخصصی کارافرینان کشور

در دیدار سه جانبه‌ رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، رییس سازمان ملی کارآفرینی و دبیرکل ستاد تخصصی کارافرینان کشور، پیرامون برنامه‌های کوتاه مدت دولت آینده در خصوص رفاه و رشد اقتصادی بحث و گفت‌وگو به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار به نقل از سیتنا، طی دیداری که امروز شنبه ۲۶ تیرماه سال جاری در حضور حسین سلاح ورزی، رییس سازمان کارآفرینی کشور و محمد تقی دباغیان، دبیرکل ستاد تخصصی کارافرینان کشور و نیز داوود ادیب، فعال اقتصادی حوزه کارافرینی و رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران صورت گرفت، نسبت به برنامه‌های کوتاه مدت دولت آینده در خصوص رفاه و رشد اقتصادی بحث و گفت‌وگو به عمل آمد.

سلاح‌ورزی: امکان رسیدن همزمان به رفاه و رشد اقتصادی میسر نیست

در این نشست سلاح ورزی، نایب‌رئیس اتاق ایران و رییس سازمان کارافرینی کشور بیان کرد: امروز در اقتصاد ایران دو معضل اصلی وجود دارد؛ «رفاه» و «رشد اقتصادی» و طبیعی است که در کوتاه‌مدت افزایش رشد اقتصادی و رفاه به صورت توأمان امکان پذیر نمی‌باشد و باید ببینیم که برنامه‌های کوتاه مدت دولت آینده در راستای ترمیم رفاه خواهد بود یا افزایش رشد اقتصادی؟

دکتر سلاح ورزی همچنین درخواست کرد که مبارزه با فساد می‌بایست محور اصلی دولت آتی باشد.

ادیب: کارآفرینان موتور متحرک اقتصاد کشور هستند

در بخش دیگری از این نشست داوود ادیب، فعال اقتصادی حوزه کارآفرینی مطرح نمود: بدیهی است که دولت آینده می‌بایست نگاه ویژه ای به حوزه کارافرینی داشته باشد و اقتصاد کشور بر اساس نظام های نوین کارافرینی که مبتنی بر نوآوری که شامل مقوله‌های نوآوری در فرایند، محصول/خدمت، مدیریت و بازاریابی می‌باشد، جهت دهی شود.

ادیب در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کارافرینان موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی کشورها هستند و اگر می خواهیم رشد کنیم و توسعه پایدار داشته باشیم، ناگریزیم در این حوزه قدم های اساسی برداریم.

دباغیان: باید به تشکیل معاونت کارآفرینان و اعزام رایزنان بازرگانی توجه ویژه شود

در پایان این نشست دباغیان، دبیرکل ستاد تخصصی کارافرینان کشور عنوان نمود: همان طور که پیش‌تر نیز اعلام کرده‌ایم، در دولت جدید، استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای کارآفرینان را در دو بعد رایزنان بازرگانی و معاونت کارآفرینان به منظور مرتفع کردن مشکلات اقتصادی پیشنهاد نموده‌ایم و امیدواریم که بر این اساس دولت قوی اقتصادی تشکیل شود.

دباغیان ابراز امیدواری کرد که با همکاری مشترک سازمان ملی کارافرینی و ستاد تخصصی کارافرینان کشور و همچنین تشکل‌های اقتصادی، شاهد ظهور موج جدیدی از نهضت کارافرینی در کشور باشیم و بتوانیم دولت جدید را در تحقق اهداف عالی اقتصاد مقاومتی در حوزه کارافرینی همراهی نماییم.

 

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper