رییس سازمان تعزیرات خطاب به تاکسی‌های اینترنتی:

خودتان گزینه «عجله دارم» را جمع کنید

 
 
احمد اصانلو، رییس سازمان تعزیرات حکومتی

رییس سازمان تعزیرات حکومتی می‌گوید اگر تاکسی‌های اینترنتی «عجله دارم» را حذف نکنند پرونده‌هایشان تا صدور حکم پیگیری می‌شود.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از زومیت، کشمکش‌ها بر سر گزینه «عجله دارم» در اسنپ و تپسی هم‌چنان ادامه دارد. ماجرا از آنجا شروع شد که سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد گزینه «عجله دارم» گران‌فروشی و تخلف است و باید از تاکسی‌های اینترنتی حذف شود.

این موضوع ابتدا تذکری بود که سخنگوی سازمان تعزیرات به مسئولان تاکسی‌های اینترنتی داده بود و آن‌ها را تهدید به برخورد جدی در صورت عدم حذف این گزینه کرده بود.

تقریباً یک هفته بعد از طرح این تذکر، امیر سیاح، رییس مرکز بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد از این اظهار نظر انتقاد و اعلام کرد «عجله دارم» تخلف نیست و در تاکسی‌های اینترنتی باقی می‌ماند.

با توجه به واکنش وزارت اقتصاد نسبت به این موضوع تصور می‌شد این ماجرا خاتمه پیدا کرده باشد اما امروز احمد اصانلو، رییس سازمان تعزیرات حکومتی، در نشست خبری خود بار دیگر به این موضوع پرداخته و خطاب به تاکسی‌های اینترنتی گفت: «خودتان گزینه عجله دارم را جمع کنید.»

رییس سازمان تعزیرات هم وجود این گزینه در تپسی و اسنپ را مصداق گران‌فروشی دانست و در ادامه نیز اعلام کرد: «تخلف اسنپ در رابطه گزینه «عجله دارم» از آن مقولاتی بود که هیچ‌کدام از دستگاه‌هایی که مسئولیت و مأموریت نظارت در بازار و حمایت از حقوق مردم را دارند ورود نکردند و ما رأساً خودمان ورود کردیم.»

اصانلو در ادامه نیز اعلام کرده که در حال حاضر پرونده تخلف اسنپ در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین تاکسی‌های اینترنتی را به نوعی تهدید کرده و گفت: «اگر خود شرکت‌ها این گزینه را حذف نکنند، پرونده‌های مربوطه تا صدور حکم پیگیری می‌شود.» به نظر می‌رسد موضوع «عجله دارم» محل اختلاف جدید نهادها شده و حالا علاوه بر اختلاف میان تاکسی‌های اینترنتی با سازمان تعزیرات، اختلافی هم میان وزارت اقتصاد با این سازمان به وجود آمده است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper