رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

تغییر تعرفه اپراتورها منوط به افزایش کیفیت ارتباطات است

 
 
امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: «هر گونه تغییر در تعرفه باید همراه با افزایش کیفیت ارتباطات به صورت ملموس برای مردم باشد.»

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امروزه مردم ایران بسیاری از نیازهای خود را به وسیله تلفن همراه و خدمات مبتنی بر آن رفع می‌کنند، خدماتی که اپراتورهای سیار باید زیرساخت‌هایش را فراهم کنند و توسعه دهند.

نیازمندی‌ها و ضرورت‌های مورد نیاز برای تقویت خدمت رسانی به مردم و استمرار سرمایه‌گذاری اپراتورها از جمله مباحثی بود که مدیران عامل همراه اول، ایرانسل و رایتل با رئیس رگولاتوری طرح کردند.

مدیر عاملان سه اپراتور با اشاره به ثابت ماندن تعرفه‌های اپراتورهای سیار طی شش سال گذشته به رغم افزایش چند برابری هزینه‌هایی مانند خرید تجهیزات ارتباطی، حقوق و دستمزد و اجاره فضا برای توسعه سایت‌های ارتباطی از رگولاتوری درخواست کردند که جهت رفع این چالش‌ها تدابیری اندیشیده و اجرایی شود.

مدیران عامل ایرانسل، همراه اول و رایتل در همین راستا تاکید کردند که پاسخ به مطالبات و درخواست‌های خود را با تلاش حداکثری برای ارتقا کیفیت شبکه اجابت خواهند کرد.

رئیس رگولاتوری گفت: «هر گونه تغییر در تعرفه باید همراه با افزایش کیفیت ارتباطات به صورت ملموس برای مردم باشد. همچنین ایشان از اپراتورهای ارتباطی سیار خواست مردم را نسبت به نیازهای صنعت ارتباطات کشور و تأثیر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری خود در کیفیت شبکه برای کاربر نهایی آگاه کنند.»

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper