از سوی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام شد

آغاز فرایند ثبت‌نام انتخاب صادرکنندگان نمونه استان ۱۴۰۲

 
 
جایزه صادرکننده نمونه استان تهران

اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با ارسال نامه‌ای به اتاق بازرگانی تهران از آغاز فرآیند ثبت‌نام انتخاب صادرکنندگان برتر استان تهران طی نیمه دوم آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از اتاق تهران، با اعلام اداره‌کل صمت تهران، فرآیند ثبت‌نام صادرکنندگان برگزیده استان از روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه تا پایان ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ آذرماه امسال در سامانه https://topexporters.tpo.ir انجام می‌شود و صادرکنندگان باید برای ثبت‌نام به این آدرس مراجعه کرده و با پر کردن فرم‌های مربوطه آمادگی خود را برای این رقابت اعلام کنند.

طی چند سال اخیر، فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه استان تهران به اتاق بازرگانی تهران واگذار شده و با استقرار دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان در اتاق تهران، ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان برگزیده استان توسط هیاتی از کارشناسان و مدیران دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود و در نهایت طی مراسمی که اتاق تهران برپا می‌کند صادرکنندگان نمونه معرفی و از آنان تقدیر می‌شود.

برابر جدول شاخص‌های ارزیابی که فایل آن از انتهای خبر قابل دریافت است، هفت شاخص کلی شامل عمق نفوذ و پایداری در بازارهای هدف، مقصد صادرات، پیچیدگی و ضریب دانش‌بنیانی، ارزآوری، تشکل‌گرایی، سایر شاخص‌های اختصاصی و تشویقی و رعایت قوانین و مقررات در ارزیابی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. یکی از مولفه‌های مهم ذیل این شاخص‌ها عمل به قانون تعهد بازگشت ارز حاصل از صادرات است که باید حداقل ۶۰ درصد باشد.

دریافت فایل شاخص‌های ارزیابی صادرکننده نمونه استانی

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper