با حضور اعضا:

نخستین نشست شورای سیاست گذاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام برگزار شد

 
 
نخستین نشست شورای سیاست گذاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام)

نخستین نشست شورای سیاست گذاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام) برگزار شد.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از سیتنا، نخستین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام)، با حضور فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران، دکتر داوود ادیب، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و تنی چند از مدیران ارشد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

گفتنی است؛ این نشست در راستای ارتقای کیفیت و بهبود فرآیند برگزاری نمایشگاه ایران تلکام برگزار و طرح پوستر نمایشگاه نهایی شد.

یادآور می شود که برگزاری رویدادها، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی همزمان با برگزاری نمایشگاه از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

بر اساس تقویم نمایشگاهی، تاریخ ۲ تا ۵ دی ماه ۱۴۰۲ برای برگزاری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در نظر گرفته شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper