مهرماه امسال برگزار می‌شود:

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و مخابرات عراق (IRAQ ITEX 2023)

 
 
نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و مخابرات عراق (IRAQ ITEX 2023)

نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و مخابرات عراق (IRAQ ITEX 2023) ۲۷ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ (۵ تا ۸ مهرماه سال جاری) در محل نمایشگاه بین المللی بغداد برگزار خواهد شد.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از به نقل از معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه، نمایشگاه ITEX توسط گروه ALFA و Pyramids و تحت نظارت نخست وزیر عراق و با حمایت وزارت ارتباطات عراق برگزار می‌شود.

این نمایشگاه جدیدترین محصولات و راه‌حل‌های اطلاعات، ارتباطات و فناوری‌ها را به نمایش می‌گذارد تا به شرکت‌های کوچک و متوسط در به حداکثر رساندن کارایی و به حداقل رساندن هزینه کمک کند. نمایشگاه‌ها شامل برنامه‌های تجاری در ابر و موبایل است: بازاریابی موبایلی، کامپیوتر و لوازم جانبی، راه حل های سازمانی و برون سپاری فناوری اطلاعات، نوآوری‌های خانگی، گوشی هوشمند و تبلت، فناوری‌های مخابراتی، شبکه و بی سیم.

ITEX Expo پلت فرم عراقی برای فروشندگان خدمات فناوری، تصمیم گیرندگان بخش خصوصی و دولتی، یکپارچه سازان، و کاربران فناوری ICT برای کسب و کار یا منافع عمومی – و همچنین استارت آپ هایی با راه حل های منحصر به فرد – فرصتی را فراهم می آورد تا شبکه‌های مهمی ایجاد کرده و مشارکت های ارزشمندی داشته باشند.

نمایشگاه ITEX عراق از راه‌حل‌های سازمانی گرفته تا اپراتورهای مخابراتی بزرگ، آخرین نوآوری‌های فناوری را برای شرکت‌هایی که در حال توسعه یا برنامه‌ریزی برای مشارکت در بازار در حال گسترش عراق هستند، به ارمغان می‌آورد. این نمایشگاه به عنوان یک کاتالیزور برای همکاری و رقابت بین شرکت های فناوری خارجی و داخلی و بسیاری از شرکا در اکوسیستم های ICT عمل می‌کند

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper