با محوریت فین‌تک و فناوری‌های بانک‌داری

نمایشگاه Seamless Asia در دبی برگزار شد

 
 
نمایشگاه Semaless Asia

نمایشگاه Seamless Asia دیروز در دوبی آغاز شد و امروز پایان یافت. این نمایشگاه رویدادی است که به آینده پرداخت‌ها، بانکداری و تجارت الکترونیک در آسیا اختصاص دارد؛ سه موضوعی که بسیاری معتقد هستند آینده اقتصاد دیجیتال آسیا بر اساس آنها ساخته خواهد شد.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از راه پرداخت، پس از نمایشگاه مجازی Seamless در سال‌های ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ که هزاران متخصص را از سراسر منطقه گرد هم آورد، ۲۰۲۳ Seamless Asia به صورت حضوری، دوم و سوم خرداد ۱۴۰۲ (۲۳ و ۲۴ می ۲۰۲۳) در سالن‌های نمایشگاهی مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار شد.

این نمایشگاه به مدت دو روز میزبان بیش از ۱۵۰۰۰ شرکت‌کننده از صنعت پرداخت‌، فین‌تک، خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک، ۵۰۰ سخنران پیشرو در این حوزه‌ها و ۵۰۰ غرفه در سطح نمایشگاه بود.

تا چند سال پیش این نمایشگاه با نام رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه شناخته می‌شد، اما با تغییر دیدگاه برگزارکنندگان، نام نمایشگاه به سیملس (Seamless) تغییر یافت.

Seamless به مدت ۲۳ سال محل ملاقات باهوش‌ترین و مبتکرترین ذهن‌ها در صنایع؛ پرداخت، فین‌تک، بانکداری، خرده‌فروشی، تجارت الکترونیکی، دیجیتال‌مارکتینگ، لجستیک، کارت و صنایع هویت و BNPL بوده است.

در ۲۰۲۳ Seamless Asia یک کنفرانس ۹مسیری از محتواهای مرتبط با موضوعاتی که پیش‌تر ذکر شد طراحی‌ شده که هر کدام از این موضوعات به حدود شش زیرشاخه تقسیم شده‌اند.

موضوعاتی که در این کنفرانس‌ها بررسی و مطرح شده شامل مواردی است که در ادامه می‌خوانید؛ مقررات مالی، شمول مالی، ارز دیجیتال، متاورس، وام و BNPL، وام P2P، حریم خصوصی داده‌ها، بازار دیجیتال، فرهنگ مشتری‌محور، eKYC، بیومتریک، تشخیص تقلب، احراز هویت، نوآوری در مرکز خرید، تجریه خرده‌فروشی مدرن.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper