با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

فروم اینترنت اشیا و ششمین دوره لیگ اینترنت اشیا برگزار می‌شود

 
 
زیست‌بوم اینترنت اشیا

فروم اینترنت اشیا ایران در راستای کمک به بلوغ اکوسیستم اینترنت اشیا و تمرکززدایی وشناسایی تیم‌های توانمند از سراسر کشور در حوزه هوشمندسازی برگزار می‌شود.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای کمک به بلوغ اکوسیستم اینترنت اشیا و تمرکززدایی وشناسایی تیم‌های توانمند از سراسر کشور در حوزه هوشمندسازی، «فروم اینترنت اشیا ایران» با حمایت «ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری» ششمین رویداد سراسری سالانه «لیگ اینترنت اشیا ایران» را برگزار می‌کند تا با کمک به عملی شدن ایده‌های کارا و قوی، زمینه‏ را برای توسعه خدمات این فناوری در سراسر کشور فراهم آورد.

در این رویداد، تیم‌های شرکت‌کننده علاوه بر شرکت در مسابقه و ارزیابی توانمندی‌های خود، که با کسب جایزه نقدی تیم‌های برگزیده همراه خواهد بود، امکان تعامل با خبرگان و شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت اشیا در کشور را خواهند داشت. حضور فعالین اکوسیستم‌ اینترنت اشیا ایران، پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور، شرکت‌های عضو فروم اینترنت اشیا، راهبران، خبرگان و همچنین سرمایه‌گذاران در این دوره لیگ اینترنت اشیا ایران فرصت مغتنمی است که در اختیار تیم‌های شرکت کننده در جهت شبکه‌سازی و توسعه مهارت‌های نرم قرار گرفته است. علاقمندان برای ثبت‌نام و اطلاع از شرایط رویداد می‌توانند به وبسایت www.iraniotforum.org مراجعه نمایند. دبیرخانه فروم با شماره تماس (۰۲۱۸۸۱۷۹۵۸۴) آماده پاسخگویی به سوالات درباره فرآیند برگزاری رویداد است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper