از ۲ تا ۵ اسفندماه سال جاری:

کنگره موبایل ایران برگزار می‌شود

 
 
کنگره موبایل ایران

کنگره موبایل ایران با همکاری و حمایت اتاق اصناف، انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، انجمن تولیدکنندگان نرم افزار موبایل، اتحادیه فروشندگان موبایل و صوتی تصویری و اتحادیه صنف تجهیزات مخابراتی و ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دوم تا پنجم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کنگره موبایل ایران با هدف پایش پتاسیل‌های دانش بنیان و ایده‌های نوآورانه در صنعت موبایل و ارتباطات کشور و همچنین توسعه بازار زنجیره تامین و تولید سخت افزار و نرم افزار زیست بوم موبایل کشور با رویکرد همگرایی میان صنعت و دانش، از تاریخ ۲ تا ۵ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کنگره موبایل ایران به عنوان تنها رویداد مستقل زیست بوم موبایل و ارتباطات کشور در چندین بخش برنامه‌ریزی شده است: پنل‌های تخصصی فعالین اقتصادی، همایش‌هایی با هدف معرفی فناوری‌ها ویژه کاربران، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌های داخلی، معرفی تازه‌های تکنولوژی، بخش خدمات دولت الکترونیک بر بستر موبایل و نمایشگاه جانبی.

علاقمندان برای حضور در این رویداد بزرگ می‌توانند برای خود فرصت نمایش توانمندی‌ها و ارزش‌آفرینی را در صنعت مولد موبایل و ارتباطات کشور فراهم کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت نمایشگاه مراجعه کرده و یا با دبیرخانه کنگره با شماره ۰۲۱۹۱۵۵۰۵۴۰ تماس بگیرید.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper