فعالان بخش خصوصی در جلسه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – ۵

ثنایی: با امضای برجام، حمایت‌ها از شرکت‌های داخلی قطع نشود

 
 
اسماعیل ثنایی، نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران در نشست نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی با عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

بعد از ظهر دوشنبه ۷ شهریور عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، در هفته دولت، با فعالان بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار کرد.

به گزارش فدراسیون فاوا به نقل از اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات، در این نشست، اسماعیل ثنایی، نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، از وزارت ارتباطات خواست تا در صورت امضای برجام، حمایت شرکت‌های داخلی قطع نشود.

اسماعیل ثنایی، نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در این نشست مطرح نمود: «چون احتمال امضای برجام جدید در راه است، لطفا دست از حمایت خود از شرکت‌های داخلی اعم از تولید کننده، مشاور، پیمانکار و … برندارید. همه ما ، واهمه داریم که دوباره چشم دولت به دلارهای سبز بیافتد و این همه زحمت و پایداری که در طول چند سال گذشته صورت پذیرفته است، نادیده گرفته شود. ضمنا باید بدانیم که حتی در صورت توافق، تحریم های جدی برداشته نخواهد شد لذا به هیچ وجه نباید همچون گذشته فریب برجام را بخوریم.»

ثنایی در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: «با توجه به برنامه پنج ساله هفتم که در دست تهیه است، یکی از محورهای مهمی که قرار است هدف گذاری شود، افزایش چشمگیر سهم بخش خصوصی است که در حال حاضر و در بهترین مواقع، تنها ۲۰ درصد از سهم اقتصاد را بر عهده داشته است.»

وی ادامه داد: «یکی از مهمترین موانع رشد بخش خصوصی، قراردادهای یک‌طرفه است که همواره به نفع کارفرماهای دولتی و خصولتی است. بیایید از همین وزارتخانه و تمامی شرکت‌های تابعه، این مهم را شروع کنید، تا بلکه بخش مظلوم خصوصی در رابطه با دولتی ها و خصولتی ها، تضعیف نشوند.»

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper