لطف‌الله سیاهکی سخنگوی کمیسیون مشترک «طرح صیانت»:

کرونا جلسه کمیسیون مشترک «طرح صیانت» را به تاخیر انداخت

 
 
لطف‌الله سیاهکلی، عضو کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی

سخنگوی کمیسیون بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی از برگزاری جلسه این کمیسیون برای بررسی کلیات طرح در هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار به نقل از مهر، لطف الله سیاهکلی، سخنگوی کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجاری، تعویق در برگزاری جلسات کمیسیون مشترک بررسی طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» را ناشی از ابتلای شماری از نمایندگان به ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: در جلسه ۵ بهمن ماه مقرر شد که بررسی کلیات این طرح با نام جدید «نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» در جلسه آینده کمیسیون به رأی گذاشته شود اما به دلیل ابتلای نمایندگان به کرونا، این جلسه به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه طرح «نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» توسط مرکز پژوهش‌های مجلس آماده شده و در اختیار کمیسیون مشترک قرار گرفته است، تاکید کرد: «هفته آینده جلسه کمیسیون برگزار و بررسی کلیات طرح آغاز می‌شود.»

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است فرآیند بررسی این طرح به سال آینده و پس از عید نوروز موکول شود؟ گفت: تا پایان سال بیش از ۴۵ روز باقی مانده و تمامی تلاشمان این است که جلسات کمیسیون را به صورت هفتگی برگزار کنیم و روال بررسی طرح، ادامه یابد.

وی افزود: «از این رو هفته آینده برای روز دوشنبه، برگزاری جلسه کمیسیون مشترک را برای تصویب کلیات، برنامه ریزی کرده ایم و پس از آن نیز امیدواریم روال برگزاری جلسات مطابق معمول ادامه یابد و تا قبل از پایان سال به نتایج خوبی دست یابیم.»

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper