علی‌رغم امیدواری‌ها برای برگزاری پرشور نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیک بعد از یک سال برگزاری مجازی:

غول‌های فناوری از سی‌ای‌اس انصراف دادند

 
 
نمایشگاه کالاهای مصرفی الکترونیک

مایکروسافت، گوگل و آمازون از جمله شرکت هایی هستند که به علت نگرانی از شیوع سویه اومیکرون کرونا از حضور فیزیکی در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۲۲ انصراف داده اند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار به نقل از فارس، مایکروسافت روز جمعه از عدم مشارکت فیزیکی در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۲۲ در شهر لاس وگاس آمریکا خبر داد.

رویترز می‌نویسد پیش از این انتظار می رفت نمایشگاه سی ای اس ۲۰۲۲ با استقبال نسبی مواجه شود ولی شکل گیری سویه جدیدی از ویروس کرونا به نام اومیکرون باعث شد تا امیدها در این زمینه فروکش کند.

مایکروسافت اعلام کرده که از راه دور در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۲۲ مشارکت می کند و حضور مجازی را جایگزین حضور فیزیکی کارکنانش می کند. از جمله دیگر شرکت هایی که قرار نیست در سی ای اس به طور حضوری شرکت کنند، می توان به جنرال موتورز، وایمو، فیس بوک، توئیتر، لنوو، ای تی اند تی و غیره اشاره کرد که طی یک هفته اخیر این موضوع را رسانه ای کرده اند.

سی ای اس ۲۰۲۲ از تاریخ ۵ تا ۸ ژانویه و با رعایت جدی تمهیدات امنیتی و بهداشتی برگزار می شود و افراد برای ورود به این نمایشگاه باید دو دوز واکسن تزریق کرده و از ماسک استفاده کنند.

 
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper