با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی انجام می‌شود:

برپایی پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۰

 
 
نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام ۱۴۰۰)

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام ۱۴۰۰) طی روزهای دوم تا پنجم دی ماه سال جاری برپا می‌شود.

به گزارش  روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار به نقل از ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقمندان جهت حضور در این پاویون می‌توانند تا ۲۱ آذر ماه سال جاری با مراجعه به سامانه غزال صندوق نوآوری به نشانی ghazal.inif.ir پیش‌ ثبت‌نام کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۸۷۱۲۵۹ – داخلی ۱۰۱ تماس بگیرند.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی(تلکام ۱۴۰۰) طی روزهای دوم تا پنجم دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است برپایی پاویون‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است که طی آن شرکت‌های منتخب می‌توانند از تخفیف ۹۰ درصدی در تامین هزینه‌های مربوط به شرکت در نمایشگاه‌ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات مذاکرت تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌‌شود.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام ۱۴۰۰)

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام ۱۴۰۰)

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper