یک‌شنبه صبح انجام شد:

بازدید دو ساعته وزیر ارتباطات از مرکز مانیتورینگ خدمات دیجیتال‌ پایه همراه اول

 
 
بازدید عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز مانیتورینگ خدمات دیجیتال‌پایه شرکت همراه اول

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز و به مدت دو ساعت از مرکز مانیتورینگ خدمات دیجیتال‌پایه شرکت همراه اول بازدید کرد و ضمن گفتگو با مدیران و کارشناسان با روند توسعه، رصد و پیش این مرکز آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه جمعی از معاونان و مدیران وزارت ارتباطات، صبح امروز به شرکت همراه اول رفت و در جمع مدیران این اپراتور حضور پیدا کرد و از مرکز مانیتورینگ خدمات دیجیتال‌پایه این شرکت بازدید کرد.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بازدید از آخرین وضعیت ترافیک و کیفیت ارتباطات همراه اول و مشکلات و موانع این اپراتور برای توسعه به‌ویژه در کلان‌شهرها آگاهی یافت و خواستار ارائه گزارشی دقیق و مستند از موانع راه‌اندازی سایت‌های جدید در برخی شهرها از جمله تهران شد.

گزارش پیشرفت پروژه‌های کلان همراه اول به وزیر

در این بازدید که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، مدیرعامل همراه اول و مدیران کلان‌پروژه‌های همراه اول گزارش مفصلی از خدمات محتوایی و اپلیکیشن‌های تحت مدیریت این اپراتور ارائه کردند. مهمترین ارائه‌ این بازدید، گزارش کاملی از نحوه توسعه، امکانات و ترافیک اپلیکیشن آموزشی شاد در ساعات مختلف بود.

وزیر ارتباطات در این بازدید از فرآیند شکل‌گیری، توسعه و خدمات متنوع موتور جستجو و جویشگر «ذره‌بین» نیز آگاهی یافت.

به گفته مدیر پروژه ذره‌بین این جویشگر بومی با تلاش تیمی از نخبگان جوان توسعه یافته و خدمات متنوعی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

زارع‌پور در ادامه از میزان ترافیک پیام‌رسان‌های فعال کشور که از ظرفیت همراه اول استفاده می‌کنند مطلع شد و در بخش دیگری کارشناسان مربوطه، به ارائه گزارشی از شکل‌گیری، نحوه فعالیت، خدمات و برنامه‌های سوپر‌اپلیکیشن روبیکا پرداختند.

وزیر ارتباطات در پایان این برنامه با حضور در بخش‌های فنی با تعدادی از کارشناسان جوان و نخبگان همراه اول که در حال توسعه خدمات فناور‌پایه این اپراتور هستند گفت‌و‌گو کرد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper