با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری اتاق بازرگانی تهران، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و شرکت هوشمند کاران دانش:

روز فناوری ایران در جیتکس ۲۰۲۱ فردا برگزار می‌شود

 
 
«روز فناوری ایران» در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱

گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (روز فناوری ایران) در رویداد نمایشگاهی جیتکس ۲۰۲۱ روز ۲۸ مهرماه جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار، فردا در سومین روز از برگزاری نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱  در مرکز تجارت جهانی دبی (محل دائمی نمایشگاه های دبی)، روز فناوری ایران از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۵ برپا خواهد شد.

گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران به مناسبت «روز فناوری ایران» و با هدف معرفی ظرفیت‌های تجاری صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و برگزاری ملاقات‌های تجاری با شرکت‌کنندگان در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ برگزار می شود.

این گردهمایی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری اتاق بازرگانی تهران، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و شرکت هوشمند کاران دانش انجام می شود.

نمایشگاه جیتکس فرصتی استثنایی را برای آشنایی استارتاپ‌های ایرانی با جدیدترین فناوری‌ها، ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان مطرح دنیا و جذب سرمایه بین‌المللی فراهم خواهد کرد. بخش‌های اصلی نمایشگاه شامل هوش مصنوعی، فناوری‌های مدیریت و بهره‌وری از Big Data، راهکارهای مرتبط با فضای ابری، شبکه و امنیت سایبری، فناوری‌های مرتبط با بلاکچین و فین‌تک، راهکارهای مالی است.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper