مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌کند:

دوره آموزشی آن‌لاین «کمربند- جاده: فرصت ها و تهدیدها برای بنگاه های ایرانی»

 
 
دوره آموزشی آن‌لاین «کمربند- جاده: فرصت ها و تهدیدها برای بنگاه های ایرانی»

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران قصد دارد دوره آموزشی «کمربند– جادهفرصت ها و تهدیدها برای بنگاه های ایرانی» را مهر و آبان ۱۴۰۰ به صورت آن لاین برگزار خواهد کند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار، ابتکار «یک کمربند، یک راه» یک برنامه بلندمدت سیاستگذاری و سرمایه گذاری بین قارهای است که با توجه به موقعیت بالقوه استراتژیک ایران، در صورت بهره برداری صحیح و دستیابی به جایگاه مناسب برای کشور در این ابتکار امکان جذب سرمایه گذاری و رشد و توسعه اقتصادی و همچنین ارتقاء جایگاه اقتصادی کشور در سطوح منطقه ای و بین المللی فراهم می گردد.

از طرفی با توجه به تحولات منطقه ای، مناقشه چین و آمریکا، برنامه همکاری جامع ٢٥ ساله ایران و چین، پیوستن ایران به سازمان همکاری شانگهای، آثار و پیامدهای کرونا و تغییرات زنجیره های ارزش جهانی و سمت و سوی سرمایه گذاری ها، صحنه جهانی ظرف چند سال آتی بطور قطع دگرگون خواهد شد. لذا، ضرورت بروزرسانی و تعمیق دانش و آگاهی موردنیاز برای دست اندرکاران و ذی نفعان در این حوزه بیش از پیش اهمیت داشته تا با اقدامات و تصمیمات صحیح و اصولی در این برهه منافع بیشتری برای کشور کسب شود.

دوره آموزشی بین‌الملللی «کمربند-جاده: فرصت‌ها و تهدیدها برای بنگاه‌های ایرانی»

در این راستا مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی تهران براساس رایزنی های انجام گرفته در نظر دارد، یک دوره آموزشی بین المللی با عنوان «کمربند- جاده: فرصت ها و تهدیدها برای بنگاه های ایرانی Initiative Road and Belt Enterprises Iranian for opportunities and Threats: Programme( BRI)» را در مهر و آبان ماه سال جاری با همکاری مرکز تحقیقات توسعه اقتصادی جاده ابریشم و موسسه تحقیقات جاده کمربند هنگ کنگ برگزار نماید تا ضمن بهره گیری از دانش و تجربه غنی این موسسات، امکان شناخت دست اول از این طرح، فرصتها و چالش های آن برای دست اندرکاران و ذی نفعان این طرح از بخش دولتی و خصوصی در کشور فراهم گردد.

علاقمندان در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز خدمات سرمایه گذاری اتاق بازرگانی تهران با شماره تلفن ٠٢١-٨٨١٠٧٨٧٥ و یا ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تماس حاصل فرمایند.

دوره آموزشی آن‌لاین «کمربند- جاده: فرصت ها و تهدیدها برای بنگاه های ایرانی»

دوره آموزشی آن‌لاین «کمربند- جاده: فرصت ها و تهدیدها برای بنگاه های ایرانی»

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper