با هدف معرفی ظرفیت‌های تجاری صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران

«روز فناوری ایران» در جیتکس ۲۰۲۱ برگزار می‌شود

 
 
«روز فناوری ایران» در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱

روز فناوری ایران با هدف معرفی ظرفیت‌های تجاری صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و برگزاری ملاقات‌های تجاری با شرکت کنندگان در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱، ۲۸ مهر ماه امسال در محل مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار می‌شود.

به گزارش فدراسیون فاوا، روز فناوری ایران توسط صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و انجام ملاقات های تجاری با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، شرکت هوشمند کاران دانش در تاریخ ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۰ در محل مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار می شود.

نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری غرب آسیا، از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه علاوه بر برگزاری روز فناوری ایران و هیات تجاری بزرگی از فعالان فناوری ایران، ۲۰ شرکت برگزیده دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برای نمایش دستاوردهای‌شان در نمایشگاه و شرکت در رقابت «جیتکس فیوچر استارز» به این نمایشگاه اعزام خواهند شد.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ می‌توانند از طریق نمایندگی جیتکس در ایران برای شرکت در این نمایشگاه بزرگ منطقه‌ای اقدام کنند.

«روز فناوری ایران» در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱

«روز فناوری ایران» در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper