رئیس دانشگاه صنعتی همدان با تأکید بر اینکه جوانان مهمترین سرمایه معنوی جامعه هستند، گفت: جوانان در هر کشوری از جمله سرمایه‌های اصلی، بزرگ و ارزشمندی هستند که باید به آن توجه ویژه‌ای شود بنابراین باید با در اختیار قرار دادن بهترین امکانات به جوانان در شکوفایی آنها و به تبع آن رشد و توسعه کشور کمک کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود نیلی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، نقش و جایگاه دانشگاه‌ها را برای پیشرفت هرجامعه بسیار مهم خواند و اظهار کرد: هر کشوری که توانسته بر قله‌های افتخار باشد، از دانشگاه استفاده کرده است.

وی با اشاره به شرایط فعلی کشور و نیاز جامعه به اشتغال، عنوان کرد: هر مسئولی در هر سطحی باید برای رونق اشتغال جوانان برنامه‌ریزی کند که یکی از بهترین راه‌ها، توجه به روش‌های علمی و طرح‌های دانشگاهی است.

نیلی، دانش‌آموختگان کشور را سرمایه‌های جامعه دانست و با اشاره به طرح‌های ابتکاری دانشجویان کشور، تصریح کرد: در دانشگاه صنعتی همدان با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ارتباط با صنعتگران حمایت خوبی از طرح‌های نخبگان داریم.

وی افزود: بی‌تردید دانشگاه صنعتی همدان در دهه دوم حیات خود نسبت به آینده جوانان و سرنوشت جامعه بی‌تفاوت نخواهد بود و در این راه پویایی، نوآوری و تبدیل دانش به ثروت را با بهره‌گیری از توان علمی فرهیختگان و جوانان این دانشگاه سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مرتبط با جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نسل جوان از جمله وظایفی است که معتقدم جامعه دانشگاهی می‌تواند نقش بسزایی در آن ایفا کند تا این سرمایه‌های اصلی بتوانند در موفقیت خود و کشورشان نقش‌آفرینی کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper