به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا تفاهم نامه همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سرای اهل قلم سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به امضای نمایندگان دو طرف رسید.
این تفاهم نامه که مشارکت در راه اندازی و اداره کتابخانه مشارکتی در محل دانشگاه مطابق ضوابط و شرایط و مقررات کتابخانه های تخصصی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران را امکانپذیر می کند، توسط حجت الاسلام حسن ناصری پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و گیتا موللی مدیر اطلاع رسانی پزشکی و ارتباطات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امضاء شد.
شهرداری و دانشگاه علوم بهزیستی توافق کردند تا 28 مورد همکاری را طی سه سال آینده از طریق کتابخانه مرکزی و بخش انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مورد اجرا گذارند.
همکاری با کارشناسان کتابخانه به منظور اجرای طرح های پژوهشی، برگزاری فعالیت های مشترک فرهنگی و ادبی، برگزاری مسابقات کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه مفید، فراهم نمودن امکان مبادله کتاب بین کتابخانه های طرفین و اختصاص صفحه اطلاعاتی در پورتال شبکه کتابخانه های تهران به دانشگاه علوم بهزیستی از جمله موارد ذکر شده در این تفاهم نامه است.
براساس گفته کارشناسان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، 400 کتابخانه تحت پوشش سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در تهران وجود دارد که 90 کتابخانه مربوط به فضاهای ملکی شهرداری مانند فرهنگسراهاست و مابقی آنها به صورت مشارکتی و با همکاری دانشگاه ها، مراکز علمی و فرهنگی اداره می شود.
شبکه یکپارچه کتابخانه های این سازمان در حال گسترش است و فعلا 102 کتابخانه را در سامانه خود دارد که کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز به این شبکه افزوده خواهد شد و دیگر مراکز علمی و فرهنگی که در این شبکه عضو هستند، می توانند از کتاب ها و انتشارات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مطلع شده و از آن ها استفاده کنند.
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با 22 گروه آموزشی تخصصی و هشت مرکز تحقیقات، به تعلیم و تربیت بیش از یک هزار و 800 نیروی متخصص در رشته های خاص حوزه های رفاه و سلامت اجتماعی، سلامت روانی و توانبخشی مانند کاردرمانی، گفتاردرمانی، ارتوپدی فنی، ارگونومی، فیزیوتراپی، مددکاری اجتماعی، روانشناسی، مشاوره خانواده، سالمند شناسی و همچنین روانپزشکی، روانشناسی بالینی و پرستاری توانبخشی می پردازد.
دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی کشور و زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper