بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فردا سه شنبه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات، دراین باره گفت: مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران ۱۲ اردیبهشت جاری با حضور محمود واعظی، در محل سالن همایش های شهید قندی، برگزار می شود.

وی اظهار کرد:‌ این کنفرانس یکی از بزرگترین و اصیل ترین رویدادهای ایران است که در زمینه مهندسی برق و الکترونیک مخابرات و کامپیوتر در کشور، برگزار می شود.

راسخ با اشاره به اینکه هدف از این کنفرانس تنها ارائه مقاله نیست، ادامه داد: هدف اصلی این گردهمایی سالانه، ارائه دستاوردهای علمی و صنعتی آنها، تبادل نظر در مورد مشکلات این حوزه در زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه با مسائل و دستاوردهای روز و دریافت آموزش های کوتاه مدت است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران (icee۲۰۱۷) توسط دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

به گفته راسخ، محورهای کنفرانس شامل الکترونیک، قدرت، مهندسی و علوم کامپیوتر و سیستمهای کنترل، سیستمهای مخابرات و مهندسی پزشکی است.

در این راستا در طول کنفرانس محققان یافته های خود را به صورت مقالات علمی ارائه می کنند، سخنرانی های کلیدی از شخصیت های علمی و صنعتی ارائه می شود و صنایع به معرفی دستاوردهای صنعتی خود در نمایشگاه پرداخته و کارگاههای آموزشی توسط متخصصان صنعت و دانشگاه برگزار می شود.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد:‌ امکان استفاده از پخش زنده این کنفرانس برای همه ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانها و ۲۰ دانشگاه و مراکز علمی فراهم شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper