برنامه سخنرانی 30 کنفرانس تخصصی در نخستین رویداد تجاری (B2B) صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران TGC مشخص شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برنامه سخنرانی 30 کنفرانس از 60 کنفرانس درنظر گرفته شده در نمایشگاه TGC مشخص و اطلاعات آن بر روی سایت این رویداد قرار گرفت.

کنفرانس‌های TGC قرار است در ۵ موضوع فنی، هنری، طراحی بازی، تولید و مدیریت و تجارت و بازاریابی برگزار شود. سخنرانان این کنفرانس‌ها، فعالان موفق و کارکشته صنعت بازی‌سازی در ایران و جهان هستند که تجربیات خود را در اختیار شرکت‌کنندگان در این رویداد قرار خواهند داد.

12 سخنران از میان کنفرانس‌های قطعی شده ایرانی و بقیه از کشورهای ژاپن، آمریکا، ترکیه، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا هستند.

سخنرانانی که به ایران می‌آیند کارنامه‌ی فعالیت و مدیریت در بازی‌های بسیار مطرح و پرفروشی هم‌چون League of Legends، Gears of War، Call of Duty و غیره را در کارنامه‌ی خود دارند.

نخستین نمایشگاه TGC قرار است با همکاری مجموعه Game Connection فرانسه، 15 و 16 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان و دیگر موضوعات این رویداد می‌توانید به سایت TGC به نشانی www.tehrangamecon.com/speakers مراجعه کنید.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper