یک فروشگاه اینترنتی سعی کرده است توجه مشتریان در فضای آنلاین را با اضافه کردن سرویس بازگشت 100 روزه کالا جلب کند و حتی از نمونه‌های خارجی خود مثل آمازون و علی بابا هم پیشی بگیرد.

این روزها خبرهای مختلفی درباره کسب‌ و کارهای اینترنتی منتشر می‌شود از اختلافات صنف سنتی با این گونه کسب و کارها تا سرمایه‌گذاری ایرانسل به عنوان یکی از مهمترین اپراتورهای کشور روی گروه اینترنتی ایران. اما در این بین برخی از این شرکت‌ها مثل بامیلو با ارائه خدمات تازه و مهیج سعی کرده‌اند توجه مردم را بیش از پیش به خود جلب کنند.

این فروشگاه اینترنتی سعی کرده است این بار توجه مشتریان در فضای آنلاین را با اضافه کردن سرویس بازگشت 100 روزه کالا جلب کند و حتی از نمونه‌های خارجی خود مثل آمازون و علی بابا هم پیشی بگیرد. بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین دنیا تنها 30 روز مهلت بازگشت کالا دارند و حالا بامیلو همزمان با کمپین نوروزی خود در پایان سال سعی کرده است تا مزیتی را برای خود ایجاد کند.

بامیلو همیشه تلاش کرده با ترفندهای مختلف مشتریان بیشتری را به فضای آنلاین بکشاند، تخفیف‌های حراجمعه در روزهای پاییزی و حالا افزایش مدت زمان بازپس‌گیری برای 100 روز، درخواست تعویض سایز و مدل کالا به‌صورت آنلاین از طریق وبسایت، تخفیف‌های بسیار و جوایز متنوع برای خرید نوروزی از جمله اقدامات بامیلو در آستانه سال نو است.

بامیلو در اخبار منتشر شده مدعی است این اقدام راهکاری برای تقویت فرهنگ توجه به حقوق مصرف‌کننده است. این بازار اینترنتی با در اختیار داشتن بیش از 1800 فروشنده و تامین‌کننده کالا می‌تواند فرهنگ توجه به حقوق مصرف‌کنندگان را در بین آنها ترویج کند.

طبق آمارهای اعلام شده از سوی بامیلو درصد اندکی از محصولات خریداری شده در فضای آنلاین بازگردانده می‌شوند که بیشتر این کالاها محصولاتی چون لباس و کفش هستند. که مهمترین دلیل بازگشت آنها نیز انتخاب نادرست سایز بوده است.

به نظر می‌رسد بامیلو امسال هم با استراتژی متفاوت سعی دارد کمپینی پرسروصدا در فروش اینترنتی ایران برگزار کند. بامیلو در کمپین حراجمعه توانست فروشی 30 برابر روزهای عادی را برای خود رقم بزند. نوروز بازار بامیلو تا 21 اسفندماه ادامه دارد . باید دید این بار بامیلو چقدر موفق خواهد شد تا مشتریان خود را راضی نگه‌دارد و چقدر این امکان تازه بر رفتار دیگر فروشگاه‌های آنلاین تاثیر می‌گذارد.

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper