کب‌ست 2017 نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و ماهواره‌ای با دو بخش «نمایشگاه ماهواره و تجهیزات ارتباطی» و «نمایشگاه محتوای فیلم و تلوزیون» یکم تا سوم فروردین‌ماه 1396 در امارات متحده عربی، دبی برگزار می‌شود.
اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران برگزارکننده نمایشگاه کب‌ست 2017 و شرکت همایش گستران ایماژ مجری آن است. کب‌ست یک صنعت پلتفرم شبکه‌ای برای کسب و کار شامل گرفتن، تبادل، مدیریت، توزیع و محتوای کسب درآمد است.
بازار محتوای این نمایشگاه (Content MarketPlace) دارای بخشهای ایستگاهها و کانالهای تلوزیون، رادیوها، اپراتورهای تلوزیونی آزاد و شارژری (رایگان و پولی)، گویندگان و گزارشگران ورزشی، توزیع کنندگان، شرکتهای مخابراتی، اپراتورهای ماهواره‌ای، پلتفرمهای محتوای ویدئویی و تلوزیون دیجیتالی و پلتفرمهای دیجیتالی و IPTV است.
خریداران برای رفع نیاز مشتریانشان از سراسر منطقه برای بازدید از این نمایشگاه به این شهر سفر می‌کنند. اکثر کشورها برای دستیابی به موفقیت در حوزه‌های تولید محتوای فیلم و تلویزیون، استودیو و مکانهای تولید، توزیع کنندگان محتوا، تولیدکنندگان، خانه‌های تبلیغات، راه‌حلهای ویدئو و تولید و رادیو پخش برای حضور در نمایشگاه این نیاز را در خود ضروری می‌بینند. مدیران نیز برای ارائه خدماتی چون خرید محتوای جدید، خدمات با پلتفرمهای متعدد، مشاهده مصرف IPTV و فایلهایی بر اساس محتوا در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
بخش ماهواره‌ای نمایشگاه کب‌ست (SATEXPO) در منطقه خاورمیانه و آفریقا برای دستیابی به نرخ رشد قابل توجه برپا شده است که بر اساس تقاضای ارتباطات دریایی و بخش نظامی به وجود آمده است. این بخش برای تمامی مصرف کنندگان نهایی، مدیران و خریدانی که در منطقه ماهواره‌ای آفریقا و خاورمیانه حضور پیدا کرده و صنعت ارتباطات را برای صنایع فراهم آورده‌اند است. صنعت ارتباطات برای صنایعی چون آژانسهای فضایی، دریانوردی، رادیو و پخش، شرکتهای مخابراتی، دولت و نظام، هوانوردی، اپراتورهای مالکان ماهوره‌ای و سرمایه گذاری کسب و کار بازرگانی فراهم شده است.
بر مبنای هر سال در نمایشگاه کب‌ست تمامی صنایع حرفه‌ای منطقه‌ای به همراه بخشهای ماهواره‌ای برای فرمول‌بندی کردن، ساختن و تعیین کردن استراتژیهای رشد آینده برای پوشش ماهواره‌ای تمامی بازاهای تجاری، دولت و نظام، پخش و ارائه محتوا، ارتباطات تلفن همراه، صنعت دریانوردی و هوانوردی و همچنین صنعت فضانوردی گرد هم خواهند آمد.

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی

جستجو

بریده جراید

وب لینک ها

گالری تصاویر

تبلیغات

ورود اعضا

JoomShaper